Gäst bloggning av lilla tomten hääär! :D

Ho Ho Ho! Finns det några snälla besökare hääär?! Jaa, såklart det finns! Bara skojja men, Hej! Jag heter Moa och jag känner Emily( Såklart annars skulle jag inte få gästblogga, Daaah ) Vi spelar i samma lag, Sköndal.
Nu ska jag blogga om lite röööliga saker typ om GODIS! Nää, skojja. Jag är en sån som skojjar mycket. Jag kanske ska berätta lite om Emily! Jag vet inte så mycket om henne med men typ att hon ÄGER mig på innebandy och att hon är söt,snäll,snygg och UNDERBAR! Jaaa, Jag vet inte vad jag ska skriva mer? Kanske att det är Julafton och att det är typ bara jag som får pengar? fast det är rätt så bra flr nu har jag ju 5500. Ska inte skryta så mycket men det går bara inte att inte göra det!
Ojj, Vilket långt inlägg! :O Aja, Vi säger hejdå här då! Hejjjjjdååå!

Kommentarer
Postat av: Emily'

Hahhahaha, Moa dååh guullliiiig du är ! skojjar du med mej? det är du ssom äger mej "

puss på dej, och allt dsm <3

Kärlek :D

2011-12-24 @ 23:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: