Kääära läsare

Ni är helt AMAZZIIINNG! det har nästan dubblats av unika besökare på hela 73 st, skit nööjd ! Fortsätt sååå, sry om jag tjatar vill bara inte att ni ska sluta läsa, för om det håller så här så ska jag börja med veckans tävling och frågestunder igen !

Som ni ser har jag bara fin slipat lite i designen idag, en ny header har jag nyss gjort, men orkar nt sätta in den nu, så det blir till i morrn!

men i morrn måste man upp herrans tidigt, hahahaha ska träffa kära Ida i Centrum för att handla sönder på mellandags rean, yeeaah !


       





 Ida's Blogg -> http://smileeriksson.blogg.se
aa, men efter drar vi oss till stan för att gå på Bio :) vi ska se ''New Years Eve'' (se nedan)



Den påminner om ''Valentines Day''.

Efter det vet jag nt va vi gör, hehhehe...det berättar jag när jag kmr hem i morrn!

Juste själv ska man fira ny år med mammas kompis och familj i Sköndal :)

menmen, en dag i taget!

Ni får en tjuuuv kiik på nya headern  (nedan för)



Respons är varmt välkommet !

Go' Natt så länge, PussN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: