Lite hiss & diss kör vi nu dåh !

(varannan hiss å diss)
Ursäktar innan jag börjar, det är bara mina åsikter.

Diss, jag är icke brun längre..-.-

jag menar..kolla upp !

Hiss, många unika besökare idag och igår!
Diss, fina året är strax slut.
Hiss, nytt amazzziing år väntar.
Diss, asså..så här ser jag på saken med att ha blogg, att vi alla använder den på olika sätt, men om man verkligen ska skriva skit personliga inlägg och så, så tkr jag personligen att man ska skaffa lösenord på bloggen, och ge ut t sina nära som kan få läsa. Klart man kan skriva hur man mår och så men på riktigt jag vill varna alla med blogg utan lösen, precis som jag att nt lämna ut för mke, t.ex imorrn ska vi åka utomlands å vi kmr vara borta i 2 hela veckor..vad tror ni kan hända i värsta fall?! men det är upp till var och en. Lixom, jag skriver vad jag har gjort, vad jag gillar, lixom, ja gud vettefaaan, men när det kmr in på mer komplicerade grajjer ska man akta sig lite. Vne, hur många gånger jag egentigen skulle vilja skriva hela sanninge, allt som har hänt, men varje gång hindrar nåt mej. Asså, när man skriver t.ex status på fb: mår skit piss! det är klart alla kmr bah, å gmn vad har hänt? chatten? lixom det är uppmärksamhets status, det är klart du nt ska hålla in det jobbiga, men dåh kan du PRATA med nån nära som du verkligen litar på. Är så sick på det, klart man vill ha uppmärksamhet, men hellre för att man har gjort nåt bra, än att folk ska gå å tycka synd om en. Det har hänt saker, men jag vill ändå  nt att folk ska gå å tycka synd om mej. finns så mke mer jag tänker skriva en annan gång.
Hiss, uttagen till Selected.
Diss, humöret är nt på topp!
Hiss, okej betyg denna termin.
Diss, får nt va med ELIN idag :'(
Hiss, ska till Storvreta den 5:e Januari.
Diss, har inge mer på hjärtat för stunden.


alla fick nt platts..men här är några som håller mej närmst hjärtat !

Status-vi har vart å grattat min morfar på sin dag idag, annars har jag nt gjort mke mer, sitter här på rummet å ugglar..ahhaha, ska ta och fixa mej, ska t ett par kompisar senare.

How ever..
GOTT NYTT JUL..höll jag på skriva, kör igen dåh.
GOTT NYTT ÅR!!!!
aaah, nu är det ut med det gamla alltså farmor, neee skojja farmor...men in med det nya!

Alla får ha en toppenkväll!


hahah, är man nt charmig? lol, nej fan heller.
pöss


Kommentarer
Postat av: Maja

Heej! haha jag älskar din hiss o diss lista♥

2012-01-02 @ 09:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: