Status update !

Heeeeej, mjjehehheeh sa juh att jag skulle fortsättaa, aa, nt för att jag plr men ändå..finns vissa som tjatar att jag skaaaaaaaaaaaaa blogga*  nämner inga namn men :D


Tiden gick fort tills idag..undrar vrf thiih :)

Vaknade hyffsat tidigt för att gå upp å städa inför i morrn,  weeii..vakna på golvet yääh (Y)

ajjaa, har handlat gooodis whop whop !

öhm..nu degAr man fraamför datan igen, livbrist? om du oxå har tr¨ååk så messa lr chatta med mej eller vad som helst!?



 


thehhee, baby me, sjuukt länge sen, skit gullig, men vaffan hände sen ?

åhh juste...btw, så åt jag nån assss god choklad som bara låg där på köksbordet å vänta på mej, assss good, lite keff smak, den var typ från Dominikanska Republiken (stavas?)


ses sen bitches! 
 
Kärlek / *Emily <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: