SVAR PÅ TAL ! (ORKA NT TA FLER) HAHAH

Isabelle :] om Fråga Emily !:
Varför är du så söööööt?! -jag vet nt, sj tkr jag att jag nt är så söt, men tack ändå!
Hur många syskon har du? - Jag har ett syskon, en brorsa som är 16 bast!
Favoritfärg? -öhm..tråkigt nog, svart, grå, vit, lila å rött.
Favoritlåt? - har skit många, men för tillfället, 'Ass back home, med Gym class Hero' -> http://www.youtube.com/watch?v=ltOR2VzDZFM

Fredrik om Fråga Emily !
   gillar du nån ? - jaaa, jättemånga..men fattar vad du menar..så fortfarande JA.

Anna<3 om Fråga Emily !:
vem gillar du?? <3 :) -en kille i min skola...

Alexandra ''Kissie'' Segerstedt  ([email protected])
om Fråga Emily !:
e det sant att du gillar svättigt bögsex ? <3 -öhm, neeej ? haahha fjoolla, leker 'kissie'

elin om Fråga Emily !:
bästa vänner ? - DU, Maja, Hanna, Alicia, Moa x2, Ida, Emilia, Linda, Viktor å nårra till :)
roligaste minnet med mig ? - allt är roligt med dej !
Puss på dig bebo <33333333333333 :* - puss på dej med ! love <33333333333333333333 :*

Thea' om Fråga Emily !:
Kan du skriva hur du sminkar dig ? och hur du håller din hy, form allt i topp?  -oj, jo, jag tkr själv nt för övrigt att jag har en bra form lr topp hy, lr nåt i den stilen. Men tack söta du! En vanlig daag, tar jag först antingen foundation lr wen olja som gör hyn fast och shinnyy, sen är det så att jag har 5 mascaror, steg för steg..haaahhah,  jag gillar bigga fransar. Sen har jag oftast svart kajal, och rouge lr puder å ibland, bara ibland knall rött läppstift, för övrigt rättså trist. form, jah spelar innebandyväldigt mke, så...booom, hoppas du blev nöjd Thea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: