Har sååå häääär mkeee attt berättta ommm!!!! ♥

Har nt kunnat blogga för att i tisdag´s så sov jag över hos min kompis Jasmin :)
& i insdags var vi på Årsta Havsbad :D
Jag blev jättebrun! :D
Jag kom hem ganska sent i onsdags så jag hann nt blogga, för att jag var tvungen att dusha & packa :/
För att på torsdan så skulle jag t Malin :)



Vi åkte t Heron City för att ha skojj! & dt hade vi oxxå ♥


Heron City bollen utaanför ;)
När vi kom dit så tog vi ut våra biobiljetter t filmen "bad teacher" men dt va nån hack på rullen så vi fick byta t X-Men: First Class :)
Den va faktiskt jättebra ;)

Men innan dt så bowlade vi! :D:D:D
Kul! ♥

Jag...;)



Jihhaaa!
Jag gjorde STRIKE! :D


& sen Spärr! :)

Åhh...juste jag köpte solglasögon, jätteshteeekkkk!



Jahh...peace :)


Jag & kära kusse MAlin :D


Vi köpte Cola för att dt av så varmt!
Dt gick snabbt för mej att dricka upp den! ;P

Vi åt glass på Heron :)


Hhihihi, dt va blåbärsglass :D

Och t Middah så åt jag DONKEN!!!! :D


Gött :)

Jag köpte oxxå nya låga aprikos färgade Converse På team sportia för bara 299:-


:)



Orkar nt blogga mer idag :(

CYA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: