Förlååååt :(((

Veet...har haft dålig update i dag...:(

Ajja...back t♥ life, i morse vakna jag 9...gick ut me neo♥  Jaaa!!  Min söta lilla Jack russel!     Ska gå ut me hnm strax :D  p.s gammal bild ;)

Kom in åt jättesnabb frukost för att springa ut i spöregnet för att passa Magnus & Erik i 2 timmar..:P

Efter d så somna jag eftersom att passa 2 småungar i ganska jobbigt...:O

Vaknade vid 2 tiden degade framör teven...sen gick jag in på datan :)

Meeennnnn....d e jueh så hhiiiimmmllllaaaa tråkigt väder så man vill juh bara spy! O.O

Alla värkar vara jätteupptagna...& nt vill göra nåt lr svara på sms...:(

HALLÅ VAD ÄRRE FÖR FEL PÅ MEJ?? :((((

Ajja...updaterar mer senare ♥

Ciao ♥



Vet...keff bild...men jag hade ingen annan! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: