Gårdagen & Dagen ♥





Hahaa, Rahma din lilla Coooling ! ♥

Jag var me Rahma igår först va vi på badbryggan...sen så började de bli muligt o kalt :(

Så vi drog hem t Rahma o hade Skoojj ;)

(Bilden:Gammal...friidrottsdan, rahma fick spricka i axeln den dan :O )

Sen cyklade jag hem i regnet fast jag fill låna en tröja av Rarre♥

Hon kmr ändå få tbaka den i morrn eftersom att hon ska slagga här! :D ♥

När jag kom hem hade mamma gjort middag :)
& Morfar hade visst vart här...fast när jag kom så gick han :P



I morse så vaknade jag kl. 09:00, för att jag skulle gå ut me neo ♥
För att mamma & Alex skulle t nån läkare (Alex=bror)


(P.s, gammal bild..när neo var valp ♥ )

Då var jag ute typ en timme...så jag kom hem för en halvtimme sen.

När jag kom hem började jag att göra frukost ;)

Rostad macka me jordgubbs sylt & Apelsin Juice :)

Gött ;)

Efter de så satte jag på datan...hihii ♥

Ohh..nu bloggar jag & eeh inne på Facebook..(som vanligt..:P )


SENARE IDAG!

Vid halv två så kmr Maja ♥


Hahaa...fiin bild :D

Jooo....vart??
 På Mari´s landstäle ;)
 (Mari=fritidslärare)

Jag & Maja ska på bio senare idag ;)

Baksmällan 2 :S


Bloggar mer senare CYA ♥


Kommentarer
Postat av: majzzan

Gud vad söt Neo var där! Men det är han ju fortfarande <3

2011-06-15 @ 12:40:51
Postat av: Anonym

Neo är nog världens sötaste hund! <3

2011-06-15 @ 12:41:44
Postat av: Emily

Anonym: Hahaa...aaa, tack de tror jag nog ♥



Majzzan: Tackar :D

2011-06-15 @ 14:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: