Hanna & Elin hade fest :D

Aa...de hade dom :D

Den började igår kl 17:00 o jag cyklade dit t Hanna, lite FAIL...men sen åt vi massa gott o badade jättemkt!

Efter de så åkte vi hem till Elin i Sköndal♥

Där vi kolla på Talang & "Due Date" som var jättebra oxå åt vi massa godis ;)

Sen sommna vi tidigt...typ kl 01:00 lr nåt ;)

När vi vaknade så gick vi ut och hoppade studdsmatta, sen så åt vi frukost :)

Efter de så åkte vi till Hanna IGEN för att bada ännu mer :D

Vi badade jättemkt sen så fiskade vi och vi fick typ 13 st jättestora Aborrar ;)

Fast jag hatar att äta fisk, fast jag glr att fiska fisk :P

Efter de så åt vi körv me bröd på Hannas brygga...Badade lite till sen så var vi tvungna att åka hemmot ♥

Jag hade jättekul iaf ♥

Kraaamm ELIN O HANNA!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: