I´m back baby ♥

Yeessss ♥♥♥
Ojojoj...dt känns som om jag har vart utan data i flera månader...:O
Fast dt var bara 2 dygn...hehee :P

Kom hem förrut...var lite trött så jag orkade nt sätta ingång att blogga & sånt direkt!
Jag passar en grannkatt  som heter "Ippo" & är jättesöööt & jättesnäääl!

Har vart hos farmor om ni nt visste de ;)
Hade de bra :)
Var där me min bror alex & Neo:)

Vi gjorde massa olika saker...typ spelade badminton, & innebandy, lekte me neo & hoppade studsmatta ;)

Eftersom att alex är 4 år äldre än mej så betyder de att han väger lite mer än mej...*host host*...så jag flög som en raket upp i luften på studsmattan...veckan därimot & förra veckan har jag nt haft så mke att göra...venne vrf, kompisar borta & sånt...fast dt känns som att dom underviker mej :((

Ajja...Vi ska t FAMILJEN LUNDSTRÖM i morrn för att fia midsommar där me mina kusiner & släkten & allt dt där (KUL!!!) :D ♥

Bloggar mer snart....kan nt få upp nån bild för de e nå knas...menmen ♥
CYA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: