Ska berätta om mej själv :D

Okeej...som ni alla vet så heter jag Emily Johnsson ♥

Jag är bara...12 år och fyller år den 4 maj ;)

Jag bor i Farsta strand i ett radhus :P

Jag är adopterad från Sydkorea, likaså min bror Alexander som är 16 år ;)

Jag har en hund som heter Neo o han e 5 år ♥

Nu har jag sommarlov men innan de så gick jag i Magelungsskolan...

Men i fyran så gick jag ett år i Brandbergsskolan i Haninge musikklass ♥

Men nu efter sommarn så ska jag byta skola igen t Kunskapsskolan i Enskede :D

Där jag ska gå me Hanna, Elin & Emmy ;)

Jag spelar Innebandy och jag har gjort de i 6 år alltså halva mitt liv ;)

Jag spelar i Sköndals IK F-99 :D

Anledningen till att jag måste jogga e för att typ orka me i Innebandyn nästa sesong...o platsa i laget;)

Om du vill så kan du oxå kontakte mej på facebook!"

http://facebook.com

Sök på Emily Johnsson o adda mej som vän ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: