Brunetter är heta det borde ni veta ! (Y)

ja, tjenis penis! idag har man haft det gött, vakna typ vid 11, plugga lite å fixa mej sen var det dags för utvecklingssamtal. Lärarn sa att det gick strålande :D tur för mej då, med tanke på mamma...efter åkte jag å mami till centrum, jag försänade en lucnh tack vare mina betyg, untzz untzz :D sen handla vi lite saker å åkte hem. Satte mej direkt i arbete igen, och det går väl i lagom fart framåt. TUR! I morrn ska jag träffa elin i centrum å äta lite, sen ska vi väl hem till henne och jöbba jöbba jöbba :)
Funderaar på att lägga ner bloggen..?! respons på det är VARMT VÄLKOMMET!
förlåt, men nu när det är skola så har jag *knappt* tid med ett inlägg om dagen så ni får nööjjaa er !

Tjingeling så länge



skrattdamp med sandra..ännu knazzigare


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ner den !!!!!!

2012-01-10 @ 19:27:24
Postat av: Anonym

lägg ner den !!!

2012-01-11 @ 13:16:35
Postat av: Emmo<3

Neeeeej, lägg nt ner!!!:*<33

2012-01-13 @ 16:07:37
Postat av: Maja

Vilka är det som vill att hon ska lägga ner bloggen som inte vågar skriva sitt namn??? Emily, du får nt lägga ner bloggen! jag läser varje dag.

Lägg INTE ner den! ♥ gillar din blogg... :)

2012-01-15 @ 15:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: