ELIN GUNNERS

¨

Käraste, älskade, finaste du!
Innan jag börjar så vill jag bara sääga tack för att du finns, och ALLT jag skriver här och nu menar jag från hjärtat. Du är den underbaraste personen jag vet/känner. Det finns inget med dej jag någonsin skulle vilja ändra. I mina ögon är du perfekt. Du är min och bara min! Helt jävla ärligt så är du mitt allt. Efter tiden som gått så vet jag att jag kan lita på dej fullt ut, 100 blodiga %. Jag kan säga exakt ALLT till dej. Tyder på riktig vänskap. Om jag precis lämnat dej så saknar jag dej. Jag saknar dej hela tiden. Mitt liv är komplett när du är i det. Jag vet att du vet att jag älskar dej mest. Jag står vid din sida genom eld och vatten, vått och tårt, sommar och vinter ja allt. Du kan räkna med mej för att inerst inne så sitter vi ihop. Vi är menade helt enkellt. ♥


Kommentarer
Postat av: elin

JAG HJÄRTA DIG ÄLSKLING ! du är mitttt allt, utan dig är jag som vem som helst, älskar dig mer än någon annan ! <3x100000000000000000000

2012-01-22 @ 22:02:21
URL: http://elingunners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: