En kändis är en person som arbetar hårt hela livet för att bli känd och sedan bär mörka solglasögon för att slippa bli igenkänd

god kväll !
jaaduh, har fått trackback å bra respons på 'Hiss och Diss' så jg kmr köra det en gång i veckan, eller 'Emily lackar och tackar!' haahha. Vet, jag har nt bloggat på kanske 2 dygn ? kattastrof, har helt enkellt nt haft tid. Igår var ju dagen efter nyår, så vakna hyffsat sent, runt 1? men dåh skulle man upp å fixa sig å dra på dirren för jag skulle åka hem t käääraset Elin ! öhm, vi gjorde nt nåt speciellt just dåh hemma hos henne..jo, ida var med !Öhm, vid sex tiden bestämde vi oss för att jag skulle sova där :D så vi fick skjuts t mej av hennes farsa, men innan hyrde vi en film, 'Bad Teacher' ! hahaha, sen åkte vi till mej, hämta saker, åkte t hemköp, köpte godis, åkte t elin å käka middag. Gott, efter chillaxa vi lite och kolla på film och åt massa gott. Sen skypea vi med Kristian ahhahah, igen...somna vid 4  trojah. Vi hade kuul! <3  Vakna när mammsen ringde, skulle på bio. Vi såg en film somvar bra, men namnet på den är glömt för länge sen :) ahahah, köpt lite nya grejjer, lite tröjor occh smycken, smink. Najjss! Sen kom man hem å dåh skulle man äta middag, brorsan som hade lagat...sen hamna jag här igen ;)
Status-sitter å lyssnar på musik å provar kläder? hahaha. nolife man kan va, måste erkänna. men smaken är som baken!

I morrn ska man typ nt göra nåt? JO, FÖRFAN SOVA! Men nt bra assså, har typ vänt på dygnet TOTALT! men måste ändå tagga lite till match som vi har på kvällen i morrn, mot Älvsjö.  Moa, spelar första matchen med oss dåh (Y) om nån vill göraa nåt så släng iväg ett sms vetttjah :)

det var det jag hade på hjärtat tror jag! käärlek t er



notice, nytt rum (tyyyp..)


Kommentarer
Postat av: Albin Tjej

OMG! Ska ju till eran match och kolla imon

2012-01-02 @ 21:18:20
Postat av: Emily* owner

Trackback, jaha...trevligt för dej. Vem, btw..? :)

2012-01-02 @ 22:33:31
URL: http://emally.blogg.se/
Postat av: bhabja

who gives a shit ?

2012-01-03 @ 00:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: