(fråga ställd till Sean Banan) -"Hur är du på insidan som person?" -"skala och se vad du hittar..hhaahahha rooompaa"

Go'Kväll läsare!
Idag har veckans första skoldag gått. Jag är sjuuukt impad att jag kom upp och iväg till skolan idag. Vet icke vad det är men är trött all the time bro! Kanske inte världens bästa sömn men ändå. Det var länge sen man mådde så här STRÅLANDE bra. Men de tider är förbi för länge sen..har bara låtit det ljuta in i min vardag, så det bara är här. Inget jag märker av förens jahg känner efter. Ajja, mer om dagen..? vart i skolan som sagt träffat kooompisar :) inte gjort nåt mer. Stanna en timme (tänkte jobba) men det blev inte av. Väntade på Elin sen åkte vi hem. Fixa middag för morsan jobba sent.  Gjort liiiite matte å kollat ¨på film. 

såå..mer får ni i  morrn. Adjöken


En tid jag saknar..gamla goda tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: