Har du många vänner? Betrakta dig då som rik.

Ciao Bella's !
Här är ett snabbt 'EMILY LACKAR'...jah vet att jag tkr att man nt ska skriva sånt här på bloggen men..komigen ! ingen kmr ändå fåveta, ingen frågar..
En fråga till alla: frågar dina *närmaste* vänner ofta hur DU mår? verkaar dom bry sig? lyssnar dom på dina problem? vad gör dom om du säger att du har ont någon stans? frågar du dina närmaste hur dom mår?
om 'kompisar nt bryr sig nt lyssnar lr så..är dom riktiga kompisar då? asså, ljug aldrig för mke det kmr bara sluta dåligt! bara ett tips.
what ever..idag har man haft det riktigt gött, man har bowlat med familjen i typ 2 å en halv timme.  Efter det bjöd mammsen på middag! untzz untzz :D sen var jag å mammi och handla massa grejer jag behöver till senaste dagarna. Dåh ska vi på storvreta cup i uppsala! vi åker i morrn & kmr hem på lördag. Förra året kom vi på delad 1:a plattts, hoppas vi gör desamma i år. Fast i år ska vi vinna, yääh.

Just nu, packar jag å faceboookar, what a life ;) sista inlägget för dom här dagarna skulle jag tro.
But I will be back, ofc !
Lycka sköööna Sköndal lycka till å håll tummarna (Y)

Tack för mej, statistiken håller sig bra uppe, sluta nt kolla bara för att jag e borta i 2 dar :P



soooft, so long fuckers !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: