Here I come 2012

haft en treeeevlig kväll hos familjen Jowhari i Sköndal, med annat fint folk oxå, har fått ssett mke raketer..å smällare ;D men, det viktiga var att jag drack mke SKUUUUUUUMPA! men det slutade med världens största rap, heheheh. Men har ätit massa gott å haft kuuligt med Rudolf å Co. Vne, om man är berädd på nytt år, men vem fan tänker på det, det rullar på utan att man tänker på de. Nyss var det 2005 å jag orka nt vänta på raketerna så dåh sov jag tills det börja..tssahahha, chill !
Nu taggar man ner å är klar för start mot sängen aaah..:D i morrn ska jag va med elin iaf" lite så där SKITBRA!

how ever, det var allt för nuet..natti natti, sov sött å dröm skit gött !

(detta inlägg försänar ingen bild!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: