När du gör/säger nåt spelar ingen roll vad det är, se upp för du ska kunna stå för det också !

heej ! I'm sorry för den dåliga updaten...:( hade helt inte tid i onsdags...var tvungen att komma igen med lite plugg..men nu är jag här, eyeyeyey :D
i förr igår hade jag studiedag alltså sov morgon, gick upp vid 10 för att plugga lite, sen mötte jag Elin i Centrum å käka lunch, trevligt trevligt ! sen drog vi till mej för att plugga, koncentrationen kanske inte var på TOP, men det gick bra ändå :) sen var vi ute å stojja, sen skulle elin hem för hon skullepå träning :( sen plugga man lite mer, men fasna på en dolme svenska sak -.-' jag lagade faktiskt middag sen plugga jag lite till sen var det natti natti för mej! Igår var man i skolan som vanligt, inge märkvärdigt precis..hade träning, träffa massa kompisar :D ehm, idag typ samma sak, var med elin lite efter skolan, åh nu måste jag tagga till bussen snabbt som fan! träning idag med! skriver mer ikväll! OCH JAG SVÄR PÅ ALLT JAG HAR ATT JAG GÖR 'Emily lackar och tackar..'

alla får ha de bra annars !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: