Rolig och het , jo tack jag vet

Måste börja med länk bytet, så jag inte glömmer heheh!
joo, besök gärna -> http://raniiaa.blogg.se svär, den är skiitbra! kanske för att bloggens drivs av en av dom skönaste personerna, Rania! KOLLA KOLLA KOLLA VAFFAAAHN! tack <3



öhm, idag börja skolan -.-' znark..men ändå chill att få träffa alla polare :) gick upp fixa mej, drog till skolan, va i skolan, efter var jag hemma hos Tindra! underbar chey asså. vi hade kul, ida var med oxå. Sen åkte jag hem för att fixa middag. Jag och mammsen var å kolla på en lägenhet.  Emily dissar den! *tummen ner, leendet oxå för den delen*
I morrn och på onsdag är det chilllllllllllllllll, då har man HEMstudiedag. Man är ledig å för doom som är retards så måste mman jobba! Men bara med stegen, skönt. I morrn väntar utvecklingssamtal med. Men på onsdag ska man hem till elin för bättre studie ro ;) ¨



In action, untzz untzzz


PS: http://blogg.se har tydligen bestämt sig att dampa lite så inlägget är för senat, sorry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: