Shit happens, just flush it away !

Igår glömde jag nänma att vi fick nya grannar vägg i vägg, det är väl kul tänkte jag, även fast jag saknar mina gamla grannar men men. Men aa, tänkte fan vad trevligt tills kl blev 12 å man skulle sova eftersom att man skulle upp tidigt nästa dag. Men det gick inte, dom fixa väl antagligen sitt sovrum just DÅ, fuck yeeah, typ borra, banka, flytta möbler, aa..allt vaffan. Sen somna jag väl vid 3
hahaha, sen fortsatte det bara bättre, fuck NO?! försov mej en trekvart, gick upp slängde i mej flingor efter kom mjölken å herre..sen på med matchställ och sen bar vi iväg till sköndalshallen ! Vi mötte Älvsjö AIK. Vi vann med 4-1, jävla skönt faktiskt. Ursäkta språket..aa, rätt tuff men rolig match. Mötte 2 tjejer från min parallel klass! (gjorde ett mål, om nån undra!?)
Sen åkte vi hem.

JAG TRODDE ATT JAG SKULLE FÅ VA MED MIN  UNDERBARA ELIN! men..nu måste jag spela en till match vid 3, med f-97! måste vä tagga, äta å vila till den!
Elin kära käraste bästavän, förlåt ! saknar dej, vi har inte träffats på 2 dar! jag döör snart utan dej !
  

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLAA UNDERBAR OCH VACKER, JAG BLÄNDAS ATT DIN UTSTRÅLNING!
puss<3

det kommer säkert ett inlägg snart, för jag har fan inge bättre för mej för stunden! BOO YAAH!



bara lite fuck face som vanligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: